söndag 19 april 2009

Mysig dag med Muffin

Många är förstås nyfikna på vår Muffin. Nora, stolt som hon är, ville visa upp honom för Elsa och Vanna.
Här är de tre tjejerna med ståtliga killen Muffin.


Tre kusiner med en Muffin

När Nora satt vid min laptop idag så ville Muffin vara med... han gick först runt på tangentbordet innan han lade sig på det. Sen kröp han ner bredvid Nora och sov.

Muffin vill vara med

Nora och Muffin


När barnen gick och lade sig ikväll följde Muffin med upp till Marks rum. När jag sade godnatt till Mark låg Muffin under hans täcke och Mark busade med honom.
Efter ett tag började jag fundera var Muffin var... jag gick upp till Marks rum och Mark sov. Jag fick börja leta Muffin under Marks tjocka täcke. Där under i värmen hittade jag en sovande Muffin. Han tittade upp lite på mej... men sov vidare. Han har inte ännu kommit ner.
Det är såå roligt när han vill mysa med barnen... de blir så glada när Muffin väljer att gosa med dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar